torsdag 6 december 2012

Välkommen hem - Johanna Lindbäck

Sara har precis kommit hem från London där hon pluggade ett år. När hon kommer tillbaka hoppas hon att allt ska bli bra igen mellan henne och Mattias, hennes bästa kompis och ex. Det blir inte så enkelt som hon hoppats på..
Hennes nyinflyttade granne Adrian, träffar Sara under en jujutsiträning och dom blir snabbt kompisar. Det stora problemet är hur Sara ska kunna vara vän med båda två parallellt.. Särskilt med tanke på alla känslor hon har för dom båda...

Jag har läst den här boken om och om igen. Den är så underbar och jag bara älskar personerna i boken. Speciellt Adrian haha.. Första gången jag läste den så vart jag kär i Adrian och var så förbannad över att det minsann inte finns några killar som är som han. Jag lovar att han är lika underbar andra gången/tredje gången/tjugonde gången som första!

För några månader sen fick jag välkommen hem och då märkte jag att pocket versionen hade ett till kapitel och några bortklippta delar som aldrig fick vara med. Haha förstå hur lycklig jag blev!

Johanna Lindbäck är en av mina favorit författare och jag tror jag har läst alla hennes böcker, men den här är helt klart den bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar