lördag 4 augusti 2012

När Lucy Sullivan skulle gifta sig – Marian Keyes


Lucy Sullivan går till en spåkvinna tillsammans med sina arbetskompisar för att få sig ett gott skratt berättar spåkvinnan att hon ska gifta sig, inom ett år…

Jag tycker boken bygger på en rolig story och det är ganska enkelt att leva sig in i Lucy Sullivan, jag menar tänk er att ni blir spådda och får veta att ni ska gifta er. Skulle inte ni gå runt och undra så fort ni såg en kille att han är nog min blivande man..? Det skulle i alla fall jag

Jag tycker om Marian Keyes böcker och har läst nästan alla tror jag. Hon skriver på ett underhållande och trevligt sätt. Hennes böcker är ganska lika varandra men behandlar ändå väldigt olika och viktiga ämnen utan att det blir alldeles för lång tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar