lördag 4 augusti 2012

Baristas, Andra boken – Denise Rudberg


På den lilla kaffebaren Pronto jobbar det ett gäng killar som är mycket bra kompisar. En dag får Ruben en ide och dom bestämmer sig för att åka upp till hans fjällstuga över helgen för att åka skidor och för att ha trevligt. Dom åker upp ett gäng med tio personer, en blandad mix med tjejer, killar, kompisar, flickvänner och pojkvänner. Helgen hade kunnat bli alldeles underbar om det bara inte blivit så struligt med allting helt plötsligt…

Den här boken har jag gått och väntat på i över ett år skulle jag tro så jag blev jätte glad när jag såg att den kommit ut. Jag tror att det är något med mig och Denise Rudbergs böcker för jag blir alltid lite små förälskad i hennes böcker. Den här var bra men jag blev nog lite besviken för jag minns att jag älskade första boken och kunde knappt vänta på nästa och den här var bara bra.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar